Lediga jobb som Account manager i Lerum

Se lediga jobb som Account manager i Lerum. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Lerum som finns hos arbetsgivaren.

Säljare/Account Manager - Digital Marknadsföring Göteborg

Industritorget Sweden AB arbetar med marknadsföring till företag över hela världen. Industritorget har varit verksamt sedan 2001 och har de senaste 15 åren bedrivit Sveriges mest besökta industrisajt. Vi erbjuder marknadens bredaste nätverk där företag skapar nya kontakter och affärsmöjligheter. I samma takt som företaget vuxit de senaste åren har vårt tjänsteutbud gjort detsamma. Vi har det senaste åren börjat erbjuda: Google Ads, Sökordsoptimering (SEO),... Visa mer
Industritorget Sweden AB arbetar med marknadsföring till företag över hela världen.
Industritorget har varit verksamt sedan 2001 och har de senaste 15 åren bedrivit Sveriges mest besökta industrisajt. Vi erbjuder marknadens bredaste nätverk där företag skapar nya kontakter och affärsmöjligheter.
I samma takt som företaget vuxit de senaste åren har vårt tjänsteutbud gjort detsamma. Vi har det senaste åren börjat erbjuda: Google Ads, Sökordsoptimering (SEO), Hemsidor, Sociala Medier och Företagsfilm. På kort tid har vi erhållit Googles egna certifikat för ett kvalitativt arbete och är en av få byråer i Sverige som kan titulera sig som Google Partner!
Senaste året har vi dubblat i antal anställda. Vårt mål är att göra detsamma under 2025. Därför söker vi nu drivna säljare till vårt kontor i Göteborg!


Dina arbetsuppgifter:
Aktivt bygga upp en egen kundstock och skapa långvariga kundrelationer.
Ansvara över hela säljprocessen, från försäljning, uppföljning till kundvård.
Fungera som ett rådgivande bollplank för dina kunder för att hitta deras optimala marknadsföringsmetod.



Arbetsbeskrivning:?
Som Account Manager är du bra på att lyssna till kundens behov, styra samtal och agera professionellt.
Arbetsklimatet präglas av en hög aktivitetsnivå med mycket energi och glädje där alla gemensamt strävar efter uppsatta mål och gemensamma bonusar. Du kommer ingå i ett team där du får uppbackning och stötning från kollegor och chefer.


Vi söker dig som:
Har goda sociala förmågor och trivs med att skapa nya relationer.
Är målfokuserad, driven och engagerad.
Trivs med att hålla en hög aktivitetsnivå.
Har en fingertoppkänsla för service i världsklass.
Är en lagspelare som bidrar med positiv energi.

Meriterande är erfarenhet av försäljning. Särskilt försäljning utav digital media så som: Google Ads, SEO eller Hemsidor. Men inget krav då vi utbildar på plats.


Vi erbjuder:
Goda löneförutsättningar i form av grundlön och provision.
Karriärmöjligheter.
Utbildning i säljteknik, individuell coachning och uppföljning.
Säljtävlingar i form av aktiviteter, bonus och utlandsresor.
Vara med på en expansionsresa!



Skicka in CV och personligt brev till: [email protected]
Intervjuer sker löpande! Visa mindre

Säljare/Account Manager - Digital Marknadsföring Göteborg

Industritorget Sweden AB arbetar med marknadsföring till företag över hela världen. Industritorget har varit verksamt sedan 2001 och har de senaste 15 åren bedrivit Sveriges mest besökta industrisajt. Vi erbjuder marknadens bredaste nätverk där företag skapar nya kontakter och affärsmöjligheter. I samma takt som företaget vuxit de senaste åren har vårt tjänsteutbud gjort detsamma. Vi har det senaste åren börjat erbjuda: Google Ads, Sökordsoptimering (SEO),... Visa mer
Industritorget Sweden AB arbetar med marknadsföring till företag över hela världen.
Industritorget har varit verksamt sedan 2001 och har de senaste 15 åren bedrivit Sveriges mest besökta industrisajt. Vi erbjuder marknadens bredaste nätverk där företag skapar nya kontakter och affärsmöjligheter.
I samma takt som företaget vuxit de senaste åren har vårt tjänsteutbud gjort detsamma. Vi har det senaste åren börjat erbjuda: Google Ads, Sökordsoptimering (SEO), Hemsidor, Sociala Medier och Företagsfilm. På kort tid har vi erhållit Googles egna certifikat för ett kvalitativt arbete och är en av få byråer i Sverige som kan titulera sig som Google Partner!
Senaste året har vi dubblat i antal anställda. Vårt mål är att göra detsamma under 2025. Därför söker vi nu drivna säljare till vårt kontor i Göteborg!


Dina arbetsuppgifter:
Aktivt bygga upp en egen kundstock och skapa långvariga kundrelationer.
Ansvara över hela säljprocessen, från försäljning, uppföljning till kundvård.
Fungera som ett rådgivande bollplank för dina kunder för att hitta deras optimala marknadsföringsmetod.



Arbetsbeskrivning:?
Som Account Manager är du bra på att lyssna till kundens behov, styra samtal och agera professionellt.
Arbetsklimatet präglas av en hög aktivitetsnivå med mycket energi och glädje där alla gemensamt strävar efter uppsatta mål och gemensamma bonusar. Du kommer ingå i ett team där du får uppbackning och stötning från kollegor och chefer.


Vi söker dig som:
Har goda sociala förmågor och trivs med att skapa nya relationer.
Är målfokuserad, driven och engagerad.
Trivs med att hålla en hög aktivitetsnivå.
Har en fingertoppkänsla för service i världsklass.
Är en lagspelare som bidrar med positiv energi.

Meriterande är erfarenhet av försäljning. Särskilt försäljning utav digital media så som: Google Ads, SEO eller Hemsidor. Men inget krav då vi utbildar på plats.


Vi erbjuder:
Goda löneförutsättningar i form av grundlön och provision.
Karriärmöjligheter.
Utbildning i säljteknik, individuell coachning och uppföljning.
Säljtävlingar i form av aktiviteter, bonus och utlandsresor.
Vara med på en expansionsresa!



Skicka in CV och personligt brev till: [email protected]
Intervjuer sker löpande! Visa mindre

Säljare/Account Manager - Digital Marknadsföring

Industritorget Sweden AB arbetar med marknadsföring till företag över hela världen. Industritorget har varit verksamt sedan 2001 och har de senaste 15 åren bedrivit Sveriges mest besökta industrisajt. Vi erbjuder marknadens bredaste nätverk där företag skapar nya kontakter och affärsmöjligheter. I samma takt som företaget vuxit de senaste åren har vårt tjänsteutbud gjort detsamma. Vi har det senaste åren börjat erbjuda: Google Ads, Sökordsoptimering (SEO),... Visa mer
Industritorget Sweden AB arbetar med marknadsföring till företag över hela världen.
Industritorget har varit verksamt sedan 2001 och har de senaste 15 åren bedrivit Sveriges mest besökta industrisajt. Vi erbjuder marknadens bredaste nätverk där företag skapar nya kontakter och affärsmöjligheter.
I samma takt som företaget vuxit de senaste åren har vårt tjänsteutbud gjort detsamma. Vi har det senaste åren börjat erbjuda: Google Ads, Sökordsoptimering (SEO), Hemsidor och Företagsfilm. På kort tid har vi erhållit Googles egna certifikat för ett kvalitativt arbete och är en av få byråer i Sverige som kan titulera sig som Google Partner!
Senaste året har vi dubblat i antal anställda. Vårt mål är att göra detsamma under 2024. Därför söker vi nu drivna säljare till vårt kontor i Göteborg!


Dina arbetsuppgifter:
Aktivt bygga upp en egen kundstock och skapa långvariga kundrelationer.
Ansvara över hela säljprocessen, från försäljning, uppföljning till kundvård.
Fungera som ett rådgivande bollplank för dina kunder för att hitta deras optimala marknadsföringsmetod.



Arbetsbeskrivning:?
Som Account Manager är du bra på att lyssna till kundens behov, styra samtal och agera professionellt.
Arbetsklimatet präglas av en hög aktivitetsnivå med mycket energi och glädje där alla gemensamt strävar efter uppsatta mål och gemensamma bonusar. Du kommer ingå i ett team där du får uppbackning och stötning från kollegor och chefer.


Vi söker dig som:
Har goda sociala förmågor och trivs med att skapa nya relationer.
Är målfokuserad, driven och engagerad.
Trivs med att hålla en hög aktivitetsnivå.
Har en fingertoppkänsla för service i världsklass.
Är en lagspelare som bidrar med positiv energi.

Meriterande är erfarenhet av försäljning. Särskilt försäljning utav digital media så som: Google Ads, SEO eller Hemsidor. Men inget krav då vi utbildar på plats.


Vi erbjuder:
Goda löneförutsättningar i form av grundlön och provision.
Karriärmöjligheter.
Utbildning i säljteknik, individuell coachning och uppföljning.
Säljtävlingar i form av aktiviteter, bonus och utlandsresor.
Vara med på en expansionsresa!



Skicka in CV och personligt brev till: [email protected]
Intervjuer sker löpande! Visa mindre

Account manager

Ansök    Mar 26    Qwio Group AB    Account manager
Om företaget: Qwio är ett företag med innovativa idéer med stort fokus på att optimera och förbättra verksamheter med innovativa Ai-verktyg och strategier. Kreativitet, kvalité och passion för service är något kunden alltid kan förvänta sig av oss men är också grunderna till vår framgång. Vi ser oss som det självklara valet för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär. Arbetsuppgifter: I rollen som Account Manager hos Qwio bedrive... Visa mer
Om företaget:
Qwio är ett företag med innovativa idéer med stort fokus på att optimera och förbättra verksamheter med innovativa Ai-verktyg och strategier. Kreativitet, kvalité och passion för service är något kunden alltid kan förvänta sig av oss men är också grunderna till vår framgång. Vi ser oss som det självklara valet för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär.


Arbetsuppgifter:
I rollen som Account Manager hos Qwio bedriver du försäljningsarbetet självständigt, men du är också en del av ett team på vår säljavdelning. Din uppgift blir att bygga upp en egen kundstock från grunden, genom att upprätta en kontakt med potentiella kunder över telefon för att boka in och utföra digitala så väl som fysiska möten. Alltjämt med att din kundstock växer kommer rollen att gå mot en blandning av nykundsbearbetning och befintlig kundvård.


Vi letar efter dig som:
Är bra på att bygga och bibehålla goda kundrelationer
Är van med att arbeta mot uppsatta mål och har ett starkt eget driv
Ser långsiktigt på sin anställning och värdesätter företagets välmående
Är flexibel och lösningsorienterad och har ett strukturerat arbetssätt
Har goda kunskaper inom Svenska och Engelska i tal och skrift
Meriterande men inte ett krav är om du har tidigare erfarenhet av försäljning. Vi erbjuder en gedigen utbildning som följs upp i flera steg. Du har löpande kontakt med drivna kollegor som alla stöttar och hjälper varandra i arbetet mot ett tydligt mål.


Hos oss kan du förvänta dig att:
Få ta stort eget ansvar och ha frihet att planera din arbetsdag
Arbeta med en spännande produkt som skapar stor nytta för kunden
Känna dig inspirerad på jobbet av företagets vision och av dina drivna kollegor
Utmanas, utvecklas och få vara med att påverka med dina kreativa idéer


Mer om oss hittar du här:
www.qwio.se
Tjänsten är en heltidstjänst och baseras på vårt kontor i Göteborg.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Ansökan tas emot via e-post till: [email protected]


Sökord: Account Manager, Försäljning, Säljare, B2B, Qwio, Sälj, SaaS, Client Manager, Tjänsteförsäljning, Produktförsäljning Visa mindre

Kundansvarig till AMGAS sökes!

Vi söker nu dig som har ett tekniskt intresse, är kommunikativ och har ett stort driv! Söker du ett arbete med mixen av kundkontakt, försäljning och teknikutveckling så är detta jobbet för dig! AMGAS erbjuder goda arbetsvillkor, fina förmåner och framtida utvecklingsmöjligheter. Låter detta spännande? Ta då chansen och ansök redan idag! Information om tjänsten Professionals Nord söker en kundansvarig till AMGAS Industrigassystem. Kontoret är beläget i fi... Visa mer
Vi söker nu dig som har ett tekniskt intresse, är kommunikativ och har ett stort driv! Söker du ett arbete med mixen av kundkontakt, försäljning och teknikutveckling så är detta jobbet för dig!

AMGAS erbjuder goda arbetsvillkor, fina förmåner och framtida utvecklingsmöjligheter. Låter detta spännande? Ta då chansen och ansök redan idag!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker en kundansvarig till AMGAS Industrigassystem. Kontoret är beläget i fina lokaler i Landvetter och består idag utav två medarbetare. AMGAS arbetar mot industribranschen och förser kunder med ett komplett sortiment av energigasutrustning såsom ventiler, reglersystem och värmare. De arbetar med välkända varumärken som Honeywell-Kromschröder, Esa-Pyronics, Remko m.fl. Som ny i rollen får du en gedigen introduktion utav dina kollegor, men du kommer även att åka till leverantörer i Europa på regelbunden utbildning. AMGAS är ett tryggt och ekonomiskt stabilt företag, som erbjuder dig goda utvecklingsmöjligheter i rollen som kundansvarig. AMGAS tror på frihet under ansvar och ger sina medarbetare möjlighet att både planera sina veckor självständigt och arbeta eller utgå hemifrån. De arbetar idag med både små och stora kunder, och får ständigt nya kundförfrågningar. Därav kommer du som ny i rollen att ha tillgång till befintliga kundlistor samtidigt som du prospekterar och uppsöker kunder på egen hand.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos AMGAS. Deras önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till Professionals Nord och [email protected]

Arbetsuppgifter
Som kundansvarig på AMGAS kommer du att ansvara över hela säljprocesserna från start till mål, där du är bryggan mellan kunderna, leverantörerna och serviceteknikerna. Du kommer att hantera det första samtalet med kunden till dess att produkten är installerad, och därefter genomför du uppföljningar och agera support gentemot kunderna. Du bearbetar både befintliga och nya kunder där du med god service och med tydlig kommunikation tillgodoser kundens behov och skapar långsiktiga relationer. I rollen som kundansvarig förekommer det resande i tjänsten runt om i Sverige, och därav behöver du vara bekväm med ett antal resor med övernattningar. I tjänsten ingår tjänstebil, alternativt milersättning om du använder din privata bil. Du kommer tillsammans med dina kollegor att ansvara för att försäljningsmålen uppnås, där du vid uppnådda mål både tar del utav bonus och andra förmåner. Du kommer att ingå i ett team med stark säljkultur där du arbetar tillsammans med entusiastiska och professionella kollegor som har nära till skratt och värnar om varandra.

Vi söker dig som

• Brinner för försäljning och att ge kunden bästa möjliga service
• Har ett stort eget driv och är van att arbeta självständigt
• Har ett tekniskt intresse
• Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Har B-körkort

Om du tidigare har arbetat inom processindustrin eller i en liknande säljroll är det meriterande, men inget krav för tjänsten.

Dina personliga egenskaper är viktiga för hur väl du kommer att trivas i rollen, och därför är du affärsmässig och tålmodig med en god kundförståelse. Du har även ett starkt eget driv, är strukturerad och noggrann med tydlig vilja att leverera säljresultat. Vidare är du en god relationsbyggare som både har förmåga att snabbt initiera kontakt med många nya potentiella kunder och samtidigt vet hur man utvecklar kundrelationerna över tid. Självklart är du en lagspelare samtidigt som du trivs och har förmågan att driva dina egna projekt framåt. Du har en god kommunikationsförmåga och du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Landvetter / Göteborg
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Josefine Kinnmark 

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] 

#amgas #kundansvarig #kundkontakt #försäljning #service #teknikutveckling #teknik #energigasutrustning Visa mindre

Kundansvarig till AMGAS sökes!

Vi söker nu dig som har ett tekniskt intresse, är kommunikativ och har ett stort driv! Söker du ett arbete med mixen av kundkontakt, försäljning och teknikutveckling så är detta jobbet för dig! AMGAS erbjuder goda arbetsvillkor, fina förmåner och framtida utvecklingsmöjligheter. Låter detta spännande? Ta då chansen och ansök redan idag! Information om tjänsten Professionals Nord söker en kundansvarig till AMGAS Industrigassystem. Kontoret är beläget i fi... Visa mer
Vi söker nu dig som har ett tekniskt intresse, är kommunikativ och har ett stort driv! Söker du ett arbete med mixen av kundkontakt, försäljning och teknikutveckling så är detta jobbet för dig!

AMGAS erbjuder goda arbetsvillkor, fina förmåner och framtida utvecklingsmöjligheter. Låter detta spännande? Ta då chansen och ansök redan idag!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker en kundansvarig till AMGAS Industrigassystem. Kontoret är beläget i fina lokaler i Landvetter och består idag utav två medarbetare. AMGAS arbetar mot industribranschen och förser kunder med ett komplett sortiment av energigasutrustning såsom ventiler, reglersystem och värmare. De arbetar med välkända varumärken som Honeywell-Kromschröder, Esa-Pyronics, Remko m.fl. Som ny i rollen får du en gedigen introduktion utav dina kollegor, men du kommer även att åka till leverantörer i Europa på regelbunden utbildning. AMGAS är ett tryggt och ekonomiskt stabilt företag, som erbjuder dig goda utvecklingsmöjligheter i rollen som kundansvarig. AMGAS tror på frihet under ansvar och ger sina medarbetare möjlighet att både planera sina veckor självständigt och arbeta eller utgå hemifrån. De arbetar idag med både små och stora kunder, och får ständigt nya kundförfrågningar. Därav kommer du som ny i rollen att ha tillgång till befintliga kundlistor samtidigt som du prospekterar och uppsöker kunder på egen hand.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos AMGAS. Deras önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till Professionals Nord och [email protected]

Arbetsuppgifter
Som kundansvarig på AMGAS kommer du att ansvara över hela säljprocesserna från start till mål, där du är bryggan mellan kunderna, leverantörerna och serviceteknikerna. Du kommer att hantera det första samtalet med kunden till dess att produkten är installerad, och därefter genomför du uppföljningar och agera support gentemot kunderna. Du bearbetar både befintliga och nya kunder där du med god service och med tydlig kommunikation tillgodoser kundens behov och skapar långsiktiga relationer. I rollen som kundansvarig förekommer det resande i tjänsten runt om i Sverige, och därav behöver du vara bekväm med ett antal resor med övernattningar. I tjänsten ingår tjänstebil, alternativt milersättning om du använder din privata bil. Du kommer tillsammans med dina kollegor att ansvara för att försäljningsmålen uppnås, där du vid uppnådda mål både tar del utav bonus och andra förmåner. Du kommer att ingå i ett team med stark säljkultur där du arbetar tillsammans med entusiastiska och professionella kollegor som har nära till skratt och värnar om varandra.

Vi söker dig som

• Brinner för försäljning och att ge kunden bästa möjliga service
• Har ett stort eget driv och är van att arbeta självständigt
• Har ett tekniskt intresse
• Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Har B-körkort

Om du tidigare har arbetat inom processindustrin eller i en liknande säljroll är det meriterande, men inget krav för tjänsten.

Dina personliga egenskaper är viktiga för hur väl du kommer att trivas i rollen, och därför är du affärsmässig och tålmodig med en god kundförståelse. Du har även ett starkt eget driv, är strukturerad och noggrann med tydlig vilja att leverera säljresultat. Vidare är du en god relationsbyggare som både har förmåga att snabbt initiera kontakt med många nya potentiella kunder och samtidigt vet hur man utvecklar kundrelationerna över tid. Självklart är du en lagspelare samtidigt som du trivs och har förmågan att driva dina egna projekt framåt. Du har en god kommunikationsförmåga och du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Landvetter / Göteborg
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Josefine Kinnmark 

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] Visa mindre

Kundansvarig till AMGAS sökes!

Vi söker nu dig som har ett tekniskt intresse, är kommunikativ och har ett stort driv! Söker du ett arbete med mixen av kundkontakt, försäljning och teknikutveckling så är detta jobbet för dig! AMGAS erbjuder goda arbetsvillkor, fina förmåner och framtida utvecklingsmöjligheter. Låter detta spännande? Ta då chansen och ansök redan idag! Information om tjänsten Professionals Nord söker en kundansvarig till AMGAS Industrigassystem. Kontoret är beläget i fi... Visa mer
Vi söker nu dig som har ett tekniskt intresse, är kommunikativ och har ett stort driv! Söker du ett arbete med mixen av kundkontakt, försäljning och teknikutveckling så är detta jobbet för dig!

AMGAS erbjuder goda arbetsvillkor, fina förmåner och framtida utvecklingsmöjligheter. Låter detta spännande? Ta då chansen och ansök redan idag!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker en kundansvarig till AMGAS Industrigassystem. Kontoret är beläget i fina lokaler i Landvetter och består idag utav två medarbetare. AMGAS arbetar mot industribranschen och förser kunder med ett komplett sortiment av energigasutrustning såsom ventiler, reglersystem och värmare. De arbetar med välkända varumärken som Honeywell-Kromschröder, Esa-Pyronics, Remko m.fl. Som ny i rollen får du en gedigen introduktion utav dina kollegor, men du kommer även att åka till leverantörer i Europa på regelbunden utbildning. AMGAS är ett tryggt och ekonomiskt stabilt företag, som erbjuder dig goda utvecklingsmöjligheter i rollen som kundansvarig. AMGAS tror på frihet under ansvar och ger sina medarbetare möjlighet att både planera sina veckor självständigt och arbeta eller utgå hemifrån. De arbetar idag med både små och stora kunder, och får ständigt nya kundförfrågningar. Därav kommer du som ny i rollen att ha tillgång till befintliga kundlistor samtidigt som du prospekterar och uppsöker kunder på egen hand.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos AMGAS. Deras önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till Professionals Nord och [email protected]

Arbetsuppgifter
Som kundansvarig på AMGAS kommer du att ansvara över hela säljprocesserna från start till mål, där du är bryggan mellan kunderna, leverantörerna och serviceteknikerna. Du kommer att hantera det första samtalet med kunden till dess att produkten är installerad, och därefter genomför du uppföljningar och agera support gentemot kunderna. Du bearbetar både befintliga och nya kunder där du med god service och med tydlig kommunikation tillgodoser kundens behov och skapar långsiktiga relationer. I rollen som kundansvarig förekommer det resande i tjänsten runt om i Sverige, och därav behöver du vara bekväm med ett antal resor med övernattningar. I tjänsten ingår tjänstebil, alternativt milersättning om du använder din privata bil. Du kommer tillsammans med dina kollegor att ansvara för att försäljningsmålen uppnås, där du vid uppnådda mål både tar del utav bonus och andra förmåner. Du kommer att ingå i ett team med stark säljkultur där du arbetar tillsammans med entusiastiska och professionella kollegor som har nära till skratt och värnar om varandra.

Vi söker dig som

• Brinner för försäljning och att ge kunden bästa möjliga service
• Har ett stort eget driv och är van att arbeta självständigt
• Har ett tekniskt intresse
• Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Har B-körkort

Om du tidigare har arbetat inom processindustrin eller i en liknande säljroll är det meriterande, men inget krav för tjänsten.

Dina personliga egenskaper är viktiga för hur väl du kommer att trivas i rollen, och därför är du affärsmässig och tålmodig med en god kundförståelse. Du har även ett starkt eget driv, är strukturerad och noggrann med tydlig vilja att leverera säljresultat. Vidare är du en god relationsbyggare som både har förmåga att snabbt initiera kontakt med många nya potentiella kunder och samtidigt vet hur man utvecklar kundrelationerna över tid. Självklart är du en lagspelare samtidigt som du trivs och har förmågan att driva dina egna projekt framåt. Du har en god kommunikationsförmåga och du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Landvetter / Göteborg
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Josefine Kinnmark 

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] Visa mindre

Säljare/Account Manager - Digital Marknadsföring

Industritorget Sweden AB arbetar med marknadsföring till företag över hela världen. Industritorget har vart verksamt sedan 2001 och har de senaste 15 åren bedrivit Sveriges mest besökta industrisajt. Vi erbjuder marknadens bredaste nätverk där företag skapar nya kontakter och affärsmöjligheter. I samma takt som företaget växt senaste åren har vårt tjänsteutbud gjort detsamma. Vi har det senaste året börjat erbjuda: Google Ads, Sökordsoptimering (SEO), Hems... Visa mer
Industritorget Sweden AB arbetar med marknadsföring till företag över hela världen.
Industritorget har vart verksamt sedan 2001 och har de senaste 15 åren bedrivit Sveriges mest besökta industrisajt. Vi erbjuder marknadens bredaste nätverk där företag skapar nya kontakter och affärsmöjligheter.
I samma takt som företaget växt senaste åren har vårt tjänsteutbud gjort detsamma. Vi har det senaste året börjat erbjuda: Google Ads, Sökordsoptimering (SEO), Hemsidor och Företagsfilm. På kort tid har vi erhållit Googles egna certifikat för ett kvalitativt arbete och är en av få byråer i Sverige som kan titulera sig som Google Partner!
Senaste året har vi dubblat i antal anställda. Vårt mål är att göra detsamma under 2023. Med ett helt nyöppnat kontor i Göteborg söker vi nu ytterligare en driven säljare som vill vara med på denna resa!


Dina arbetsuppgifter:
Aktivt bygga upp en egen kundstock och skapa långvariga kundrelationer.
Ansvara över hela säljprocessen, från försäljning, uppföljning till kundvård.
Fungera som ett rådgivande bollplank för dina kunder för att hitta deras optimala marknadsföringsmetod.



Arbetsbeskrivning:?
Som Account Manager är du bra på att lyssna till kundens behov, styra samtal och agera professionellt.
Arbetsklimatet präglas av en hög aktivitetsnivå med mycket energi och glädje där alla gemensamt strävar efter uppsatta mål och gemensamma bonusar.


Vi söker dig som:
Har goda sociala förmågor och trivs med att skapa nya relationer.
Är målfokuserad, driven och engagerad.
Trivs med att hålla en hög aktivitetsnivå.
Har en fingertoppkänsla för service i världsklass.
Är en lagspelare som bidrar med positiv energi.

Meriterande är erfarenhet av försäljning. Särskilt försäljning utav digital media så som: Google Ads, SEO eller Hemsidor. Men inget krav då vi utbildar på plats.

Vi erbjuder:
Goda löneförutsättningar i form av grundlön och provision.
Karriärmöjligheter.
Utbildning i säljteknik, individuell coachning och uppföljning.
Säljtävlingar i form av aktiviteter, bonus och utlandsresor.
Vara med från början på en expansionsresa!



Skicka in CV och personligt brev till: [email protected]
Intervjuer sker löpande! Visa mindre

Jobba Som Account Manager

Ansök    Mar 30    Getdet AB    Account manager
Sök jobbet som account manager på We Quest för att jobba som account manager! Pratar du ren svenska & vill jobba som account manager? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet ringer We Quest dig dagen efter för en snabb telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få jobbet & jobba som account manager. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Fast grundlön & hög provision ? Friskvård, försäkring & pension ? Sälj- & produktutbildning Krav: ? Ren svenska i tal & skrift ? V... Visa mer
Sök jobbet som account manager på We Quest för att jobba som account manager!
Pratar du ren svenska & vill jobba som account manager? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet ringer We Quest dig dagen efter för en snabb telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få jobbet & jobba som account manager. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & hög provision
? Friskvård, försäkring & pension
? Sälj- & produktutbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Vill sälja & har säljerfarenhet
? Driven & resultatorienterad Visa mindre

Jobba Som Account Manager

Ansök    Mar 29    Getdet AB    Account manager
Sök jobbet som account manager på We Quest för att jobba som account manager! Pratar du ren svenska & vill jobba som account manager? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet ringer We Quest dig dagen efter för en snabb telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få jobbet & jobba som account manager. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Fast grundlön & hög provision ? Friskvård, försäkring & pension ? Sälj- & produktutbildning Krav: ? Ren svenska i tal & skrift ? V... Visa mer
Sök jobbet som account manager på We Quest för att jobba som account manager!
Pratar du ren svenska & vill jobba som account manager? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet ringer We Quest dig dagen efter för en snabb telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få jobbet & jobba som account manager. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & hög provision
? Friskvård, försäkring & pension
? Sälj- & produktutbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Vill sälja & har säljerfarenhet
? Driven & resultatorienterad Visa mindre

Konsultchef till växande bemanningsbolag

Ansök    Maj 4    Te Crea Care AB    Account manager
Information om uppdraget Engagerad, ansvarstagande och kan bygga långvariga relationer? Te Crea Care har länge varit ett av de största bemanningsföretagen inom vård i södra Sverige. Nu förstärker vi vårt Göteborgskontor och söker dig som har tidigare erfarenhet av rollen som Konsultchef alternativt en vilja att bli riktigt duktig Konsultchef! Vården och vårdpersonal har en tuff tillvaro. Därför är det många som väljer att jobba via bemanningsföretag för ... Visa mer
Information om uppdraget
Engagerad, ansvarstagande och kan bygga långvariga relationer?

Te Crea Care har länge varit ett av de största bemanningsföretagen inom vård i södra Sverige. Nu förstärker vi vårt Göteborgskontor och söker dig som har tidigare erfarenhet av rollen som Konsultchef alternativt en vilja att bli riktigt duktig Konsultchef!

Vården och vårdpersonal har en tuff tillvaro. Därför är det många som väljer att jobba via bemanningsföretag för att kunna styra sin vardag. Vår uppgift är att hitta den bästa personalen och erbjuda dem uppdrag som stämmer så väl som möjligt utifrån deras behov. Vi har väldigt många ramavtal och bemannar kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige med sjuksköterskor. Det innebär att du måste gilla att ha många bollar i luften!

Du kommer ha en betydelsefull roll och vi tror att du är som oss; lösningsorienterad, målinriktad, relationsbyggande och gillar att lösa konsulter och kunders behov. Du är självständig och motiveras av att ta stort ansvar och att tilldelas frihet i ditt arbete men samtidigt ingå i ett team. Hos oss får du möjlighet att påverka företagets utveckling, vi har högt i tak.

Arbetsuppgifter
KORT OM ROLLEN
Dina uppgifter kommer att vara att utveckla en befintlig stab av vård och omsorgspersonal och bemanna ut dem på uppdrag som stämmer med deras önskemål, samtidigt rekryterar du kontinuerligt utifrån dina kunders behov så att du har tillgänglig personal som stämmer med kundernas behov.
För att klara detta behöver du antingen ha tidigare erfarenhet eller vara väldigt fokuserad och drivas av resultat.
Du får all stöttning du behöver men du driver själv ditt område.
Rollen som konsultchef är komplex; du ska kunna förstå innebörden i ramavtalen, rekrytera och kvalitetssäkra konsulterna, förstå konsulterna och kundernas behov, kunna planera strategiskt samtidigt som du kan lösa akuta behov.
Ingen dag är exakt den andra lik och du får alla möjligheter att utvecklas.

Kvalifikationer
DU har högskoleexamen inom tex vård, ekonomi, försäljning eller HR.

Personliga egenskaper
Du vill vara med att utveckla ett expansivt företag, ha stort driv, vara flexibel och du kommer att utvecklas snabbt. Dina personliga egenskaper är viktiga för oss, är du positiv och glad, förmågan att fokusera, önskan om att ta ansvar och utvecklas så passar du in hos oss.
Är du främst intresserad av administration och ordermottagning är detta inte rollen för dig.

Vi erbjuder dig
Vi har roligt, det går snabbt, vi är bra på det vi gör och firar våra segrar! Vårt kontor ligger vid centralt vid Korsvägen i Göteborg.

Tillsvidareanställning med provanställning
Tjänstgöringsgrad 100%
Kollektivavtal ITP1
Arbetstider: 08.00 - 17.00 med en timmes flextid.
Start: Snarast möjligt
Plats: Göteborg

OM OSS Te Crea Care AB bemannar vård och omsorgspersonal till kommuner, sjukhus, primärvård och skolor sedan 2013. Auktoriserat bemanningsföretag

Ansökan

OM URVALSPROCESSEN Intervjuer sker löpande så var snabb med din ansökan. Visa mindre

Transportsäljare / Account Manager

Ansök    Mar 18    Skarin Express AB    Account manager
Skarin Express är ett relativt nystartat bolag som slog upp portarna i november 2019. Vi sitter i kontorslokaler i centrala Lerum och är i dagsläget två anställda. Vi specialiserar oss på expresstransporter runt om i Europa som vi trafikerar med våra egna trailers. Utöver expresstransporter sysslar vi även med sjö-, flyg- och normalfrakter världen över. Vi söker nu vår första säljare. I rollen som säljare hos oss ansvarar du för hela försäljningsprocessen ... Visa mer
Skarin Express är ett relativt nystartat bolag som slog upp portarna i november 2019. Vi sitter i kontorslokaler i centrala Lerum och är i dagsläget två anställda. Vi specialiserar oss på expresstransporter runt om i Europa som vi trafikerar med våra egna trailers. Utöver expresstransporter sysslar vi även med sjö-, flyg- och normalfrakter världen över.
Vi söker nu vår första säljare.
I rollen som säljare hos oss ansvarar du för hela försäljningsprocessen vad gäller både nya och befintliga kunder. Målet är att utveckla samarbeten, skapa fler möjligheter, affärer och relationer. Detta innebär att du arbetar med uppsökande försäljning och du bygger upp en egen kundbas. Du ansvarar för hela affären vilket betyder att du prospekterar och bokar möten hos potentiella kundföretag och träffar kunder för personliga införsäljningsmöten. Rollen innebär ett stort eget ansvar och självständigt arbete.
Vi söker dig som har erfarenhet från B2B försäljning, gärna inom transportbranschen eller ett intresse för att lära dig. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska och har B-körkort.
För att trivas i rollen bör du vara en självgående person som brinner för att göra affärer, du vill arbeta med försäljning mot potentiella kunder och du har en fallenhet för att bygga relationer.
Skarin Express är idag ett litet företag men i takt med att företaget växer kommer möjligheten finnas för en ledande roll i företaget.
Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. Urval sker löpande. Visa mindre

Konsultchef till växande bemanningsbolag

Ansök    Maj 4    Te Crea Care AB    Account manager
Information om uppdraget Engagerad, ansvarstagande och kan bygga långvariga relationer? Te Crea Care har länge varit ett av de största bemanningsföretagen inom vård i södra Sverige. Nu förstärker vi vårt Göteborgskontor och söker dig som har tidigare erfarenhet av rollen som Konsultchef alternativt en vilja att bli riktigt duktig Konsultchef! Vården och vårdpersonal har en tuff tillvaro. Därför är det många som väljer att jobba via bemanningsföretag för ... Visa mer
Information om uppdraget
Engagerad, ansvarstagande och kan bygga långvariga relationer?

Te Crea Care har länge varit ett av de största bemanningsföretagen inom vård i södra Sverige. Nu förstärker vi vårt Göteborgskontor och söker dig som har tidigare erfarenhet av rollen som Konsultchef alternativt en vilja att bli riktigt duktig Konsultchef!

Vården och vårdpersonal har en tuff tillvaro. Därför är det många som väljer att jobba via bemanningsföretag för att kunna styra sin vardag. Vår uppgift är att hitta den bästa personalen och erbjuda dem uppdrag som stämmer så väl som möjligt utifrån deras behov. Vi har väldigt många ramavtal och bemannar kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige med sjuksköterskor. Det innebär att du måste gilla att ha många bollar i luften!

Du kommer ha en betydelsefull roll och vi tror att du är som oss; lösningsorienterad, målinriktad, relationsbyggande och gillar att lösa konsulter och kunders behov. Du är självständig och motiveras av att ta stort ansvar och att tilldelas frihet i ditt arbete men samtidigt ingå i ett team. Hos oss får du möjlighet att påverka företagets utveckling, vi har högt i tak.

Arbetsuppgifter
KORT OM ROLLEN
Dina uppgifter kommer att vara att utveckla en befintlig stab av vård och omsorgspersonal och bemanna ut dem på uppdrag som stämmer med deras önskemål, samtidigt rekryterar du kontinuerligt utifrån dina kunders behov så att du har tillgänglig personal som stämmer med kundernas behov.
För att klara detta behöver du antingen ha tidigare erfarenhet eller vara väldigt fokuserad och drivas av resultat.
Du får all stöttning du behöver men du driver själv ditt område.
Rollen som konsultchef är komplex; du ska kunna förstå innebörden i ramavtalen, rekrytera och kvalitetssäkra konsulterna, förstå konsulterna och kundernas behov, kunna planera strategiskt samtidigt som du kan lösa akuta behov.
Ingen dag är exakt den andra lik och du får alla möjligheter att utvecklas.

Kvalifikationer
DU har högskoleexamen inom tex vård, ekonomi, försäljning eller HR.

Personliga egenskaper
Du vill vara med att utveckla ett expansivt företag, ha stort driv, vara flexibel och du kommer att utvecklas snabbt. Dina personliga egenskaper är viktiga för oss, är du positiv och glad, förmågan att fokusera, önskan om att ta ansvar och utvecklas så passar du in hos oss.
Är du främst intresserad av administration och ordermottagning är detta inte rollen för dig.

Vi erbjuder dig
Vi har roligt, det går snabbt, vi är bra på det vi gör och firar våra segrar! Vårt kontor ligger vid centralt vid Korsvägen i Göteborg.

Tillsvidareanställning med provanställning
Tjänstgöringsgrad 100%
Kollektivavtal ITP1
Arbetstider: 08.00 - 17.00 med en timmes flextid.
Start: Snarast möjligt
Plats: Göteborg

OM OSS Te Crea Care AB bemannar vård och omsorgspersonal till kommuner, sjukhus, primärvård och skolor sedan 2013. Auktoriserat bemanningsföretag

Ansökan

OM URVALSPROCESSEN Intervjuer sker löpande så var snabb med din ansökan. Visa mindre

KEY ACCOUNT MANAGER TILL VÄRLDSLEDANDE TELEKOMBOLAG

Ansök    Aug 16    Key Solutions AB    Account manager
Dags att påbörja en karriär inom försäljning? Vi öppnar upp för nya talanger! Om oss - Ett av Sveriges största konsultföretag - Jobbat med storkunder såsom HBO, Netflix, Tele2 m.fl - Bland Sveriges Bästa Arbetsplatser (Great Place to Work) Vad särskiljer oss? - Månadslön på 30.000:- inom 6 månader - Bland Sveriges bästa kontor (kika vår Instagram) - Fokus på personutveckling - Oförglömliga galor och events Vad är arbetsuppgifterna? - Kundmöten och fältf... Visa mer
Dags att påbörja en karriär inom försäljning? Vi öppnar upp för nya talanger!

Om oss
- Ett av Sveriges största konsultföretag
- Jobbat med storkunder såsom HBO, Netflix, Tele2 m.fl
- Bland Sveriges Bästa Arbetsplatser (Great Place to Work)

Vad särskiljer oss?
- Månadslön på 30.000:- inom 6 månader
- Bland Sveriges bästa kontor (kika vår Instagram)
- Fokus på personutveckling
- Oförglömliga galor och events

Vad är arbetsuppgifterna?
- Kundmöten och fältförsäljning
- Göra behovsanalyser
- Utveckla kundplaner
- Medverka vid mässor och kundaktiviteter

Är du rätt för oss?
- Vill påbörja en karriär där du kan växa
- Är mån om personlig utveckling
- Har god social kompetens
- Tävlingsinriktad

Vi lär dig allt du behöver kunna - och du får en egen coach vars mål är att se dig utvecklas och bli ännu bättre!

Låter det kul?
Ansök via vår webbplats eller skicka ett kort mail till [email protected]
Inget formellt CV behövs - berätta istället om dig själv.

OBS: Spana in vår Instagram!
https://www.instagram.com/keysolutionsse (https://www.instagram.com/keysolutionsse/)

Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet! Visa mindre

Säljare till Sveriges STÖRSTA Fibersatsning!

Ansök    Jul 22    Key Solutions    Account manager
Vi söker en engagerad säljare som vill etablera långsiktiga relationer till sina kunder inom B2B. Som säljare utgör du en en viktig del av Sveriges största satsning på Villafiber. Du kommer främst att arbeta i Lerum med omnejd. Arbetsuppgifter: I rollen som säljare driver du ditt eget arbete och gör allt från att prospektera nya kunder till att slutföra affärer. Du ansvarar för att boka, förbereda och genomföra kundmöten. Du kommer till en början arbeta ... Visa mer
Vi söker en engagerad säljare som vill etablera långsiktiga relationer till sina kunder inom B2B. Som säljare utgör du en en viktig del av Sveriges största satsning på Villafiber. Du kommer främst att arbeta i Lerum med omnejd.

Arbetsuppgifter:

I rollen som säljare driver du ditt eget arbete och gör allt från att prospektera nya kunder till att slutföra affärer. Du ansvarar för att boka, förbereda och genomföra kundmöten. Du kommer till en början arbeta med nykundsbearbetning och med tiden utveckla och vårda långvariga kundrelationer.

Till din hjälp har du dedikerade kollegor och en regionchef som stöttar dig i din utveckling. Uppföljning och feedback ges du på dagsbasis med fokus på hur du kan växa i din arbetsroll.

Vad särskiljer oss från alla andra arbetsgivare?

- Garanterad månadslön på 30 000 SEK inom 6 månader
- Säljtävlingar och konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika
- Sveriges skönaste arbetstider för den morgontrötta med start 12:00
- Vi avsätter minst en timme per arbetsdag för din personliga utveckling

Vi erbjuder rätt person:

- Fast garantilön, provision samt generösa bonusar
- Kostnadsfri säljutbildning i Key Business School (Inga studielån och full lön under studietiden, värde: 50 000 SEK)
- Fantastiska möjligheter att utvecklas och göra karriär på en av Sveriges bästa arbetsplatser (enligt Great Place to Work® Institute som är ett internationellt organisationsutvecklingsföretag)

Vi söker dig som:

- Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor
- Är tävlingsinriktad och älskar att vara i händelsernas centrum
- Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre
- Körkort och tillgång till egen bil är meriterat (tjänstebil kan vara aktuellt)

Då vi är på resande fot är det viktigt att du har lätt för, och uppskattar, att vara tillsammans med andra under en stor del av dygnet. Vi ser gärna att du är en aktiv person som tycker om att delta i fritidsaktiviteter tillsammans med dina kollegor.

Självklart står vi för resan till och från arbetsorten. Vi tillhandahåller även boende, står för tjänstebil samt övriga arbetsverktyg som krävs för att du ska kunna göra ett bra jobb. Du har dessutom traktamente för de dagar som du är bortrest. Samtliga medarbetare har fast garantilön och marknadens bästa provisioner!

Övrig information:

Attraheras du av ovanstående kan du räkna med spännande arbetsuppgifter och stor arbetsglädje i ett högt tempo! Key B2B-sales befinner sig just nu i en uppbyggnadsfas, där det finns goda utvecklingsmöjligheter som inte kan erbjudas hos andra arbetsgivare.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön samt gynnsam provision

Besök gärna några av våra sociala medier för en inblick i hur vardagen för en säljare hos oss ser ut: https://instagram.com/keysolut... (https://instagram.com/keysolutionsse) eller http://www.facebook.com/Keysol... (http://www.facebook.com/KeysolutionsSE)

Välkommen med din ansökan!

OM KEY SOLUTIONS:

Key Solutions har blivit utsedda till en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser flera år i rad av Great Place to Work Institute. Vi har sedan starten 2008 hjälp några av Sveriges största och bästa varumärken, såsom Bredbandsbolaget, Comhem, Google, Tele2, Telenor m.fl.

I företagsgruppen är vi idag 200 glada och ambitiösa killar och tjejer som bearbetar marknaden utifrån våra moderna, fräscha och unika kontor mitt i centrala Stockholm, Göteborg och Västerås. Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet! Visa mindre

STL söker områdessäljare / distriktsansvarig / områdesansvarig

Vi söker dig som är redo att ta nästa steg i din säljkarriär. Vi tror att du har arbetat med försäljning tidigare och att du nu vill jobba mer självständigt och själv planera dina dagar och arbetstider. Som områdessäljare hos Svenska Trygghetslösningar AB kommer du ansvara för ett område där du själv bearbetar nya och befintliga kunder. Du kommer att utgå från din bostad, eller från närmsta närliggande kontor.Vi erbjuder·       Hög provisionslön·       Möj... Visa mer
Vi söker dig som är redo att ta nästa steg i din säljkarriär. Vi tror att du har arbetat med försäljning tidigare och att du nu vill jobba mer självständigt och själv planera dina dagar och arbetstider. Som områdessäljare hos Svenska Trygghetslösningar AB kommer du ansvara för ett område där du själv bearbetar nya och befintliga kunder. Du kommer att utgå från din bostad, eller från närmsta närliggande kontor.Vi erbjuder·       Hög provisionslön·       Möjlighet till utveckling inom företaget·       Motiverande säljtävlingar·       Löpande coachningDu harFör att lyckas som områdessäljare hos oss ser vi att du har förmågan att planera ditt eget arbete och arbeta självständigt men inte är rädd för att fråga om hjälp när det behövs. En självklarhet för dig är att alltid sträva efter uppsatta mål och att du brinner för försäljning.Utöver det har du även:Goda erfarenheter från försäljningGoda kunskaper i SvenskaKörkortEtt prickfritt belastningsregisterDu rapporterar till närmsta försäljningschef regelbundet och dina ansvarsområden är följande;Ditt dedikerade områdeNykundsbearbetningBearbetning av befintlig kundLeadsförsäljningEventförsäljningOm företagetVi är ett företag på stark frammarsch med en av branschens högsta expansionstakter. Företagsidén har sitt ursprung i larmkunder som tycker att de betalar för mycket för sina hyr- eller leasinglarmsystem. Mot bakgrund av detta grundades företaget Svenska Trygghetslösningar AB. Vi har funnits i fyra år och har redan vuxit till ett av Sveriges femte största och framgångsrika företag inom vår bransch.Vi jobbar med ett banbrytande koncept där vi använder oss av världsledande larmprodukter. Våra produkter är ett av marknadens säkraste, mest pålitliga och därmed även bland världens mest använda. Våra larmpaket skräddarsys efter kundens behov och önskemål.LönevillkorRörlig lönAnsökan Ansökan sker via http://svenskatrygghetslosningar.se/jobba-hos-oss/Har du frågor om tjänsten kontakta Regional Försäljningschef Mikael Svensson via 0761-83 10 00 eller via [email protected] Visa mindre

Kundansvarig sökes till Nääs Fabriker

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Nääs Fabriker är en destination och utflyktsmål, belägen i en historisk bruksmiljö omgiven av vacker natur precis vid sjön Sävelången. Nääs Fabriker... Visa mer
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Nääs Fabriker är en destination och utflyktsmål, belägen i en historisk bruksmiljö omgiven av vacker natur precis vid sjön Sävelången. Nääs Fabriker ägs av Ernst Rosén sedan 1990 och har utvecklats och förfinats sedan dess, allt med omsorg för varje liten detalj och respektfullt bevarande av den ursprungliga 1800- och tidiga 1900-talsarkitekturen. På området finns ett av Sveriges bästa hotell, konferensanläggning, restaurang, kafé, butiker och kontorslokaler med coworking. Fler verksamheter är på ingång i området som ett led i det utvecklingsarbete som pågår för att bli en av Sveriges mest uppskattade platser.

Till Nääs Fabriker söker vi nu en kundansvarig för ett konsultuppdrag på ett år, med start i januari 2020. Uppdraget har en omfattning på 80%.

Arbetsbeskrivning
Som kundansvarig på Nääs Fabriker kommer du att tillsammans med arbetsglada och engagerade kollegor att sitta stationerad i bolagets ljusa, härliga lokaler med natursköna omgivningar. Du kommer i rollen att ansvara för uthyrning av kommersiella lokaler i enlighet med affärsplanen för Nääs Fabriker. Som kundansvarig får du en varierad arbetsdag där ditt fokus kommer att ligga på kundvård, avtalsskrivning och planering av marknadsaktiviteter.

Du kommer att arbeta nära kollegor i varierade roller, men du är själv i rollen som kundansvarig och har därför ett självständigt ansvar över ditt arbetsområde. Din roll kommer huvudsakligen att innefatta följande arbetsuppgifter:

• Budget- och resultatansvar för lokaluthyrning
• Ansvar för rapportering och avvikelsehantering
• Hantering av avtal och hyresjuridik
• Ansvar över hela försäljningsprocessen från start till mål – allt ifrån uppsökande verksamhet till avtalsskrivning med nya hyresgäster
• Butiksuthyrning genom proaktiv och uppsökande försäljning samt framtagning av intressanta prospekt
• Löpande kontakt med hyresgäster
• Framtagande av koncept och idéer för marknadsaktiviteter

Rollen som kundansvarig har en omfattning på 80%. Du rapporterar till bolagets VD, som är din närmaste chef.

Kvalifikationer
Till den här variationsrika och utvecklande rollen som kundansvarig på Nääs Fabriker söker vi dig som har tidigare erfarenhet av uthyrning och hyresförhandlingar. Du har med fördel erfarenhet av arbete i ett fastighetssystem likt Fastnet. Du behärskar Officepaketet inkl. Excel. Vi ser gärna att du har en utbildning inom ekonomi, försäljning eller fastigheter. Du har en god förståelse för ekonomi och teknik.

Som person tror vi att du som söker är engagerad, driven och nyfiken. Du har en god förmåga att skapa långsiktiga relationer och bygga nätverk. Ditt arbete präglas av ett affärsorienterat förhållningssätt, där fokus ligger på resultat och lönsamhet. Vidare är du kreativ, lösningsorienterad och drivs av att göra goda affärer. Du har ett genuint intresse för din omgivning. För att trivas i rollen bör du uppskatta kombinationen av strukturerade administrativa arbetsuppgifter och social interaktion med breda kontaktytor. Du trivs med att arbeta självständigt och du är trygg i dig själv och i din kompetens.

Du erbjuds
Du erbjuds ett variationsrikt och stimulerande konsultuppdrag som kundansvarig på Nääs Fabriker. Du sitter i ljusa, trivsamma lokaler med fantastiskt vacker natur precis utanför dörren. Du erbjuds en visstidsanställning med en omfattning på 80%, med start i januari 2020 och som kommer att pågå i ett år.

Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Vid frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Elin Gulin på [email protected]. Ansök på www.jurek.se. Visa mindre

Säljare till Sveriges STÖRSTA Fibersatsning!

Ansök    Jul 1    Key Solutions    Account manager
Vi söker en engagerad säljare som vill etablera långsiktiga relationer till sina kunder inom B2B. Som säljare utgör du en en viktig del av Sveriges största satsning på Villafiber. Du kommer främst att arbeta i Lerum med omnejd. Arbetsuppgifter: I rollen som säljare driver du ditt eget arbete och gör allt från att prospektera nya kunder till att slutföra affärer. Du ansvarar för att boka, förbereda och genomföra kundmöten. Du kommer till en början arbeta ... Visa mer
Vi söker en engagerad säljare som vill etablera långsiktiga relationer till sina kunder inom B2B. Som säljare utgör du en en viktig del av Sveriges största satsning på Villafiber. Du kommer främst att arbeta i Lerum med omnejd.

Arbetsuppgifter:

I rollen som säljare driver du ditt eget arbete och gör allt från att prospektera nya kunder till att slutföra affärer. Du ansvarar för att boka, förbereda och genomföra kundmöten. Du kommer till en början arbeta med nykundsbearbetning och med tiden utveckla och vårda långvariga kundrelationer.

Till din hjälp har du dedikerade kollegor och en regionchef som stöttar dig i din utveckling. Uppföljning och feedback ges du på dagsbasis med fokus på hur du kan växa i din arbetsroll.

Vad särskiljer oss från alla andra arbetsgivare?

- Garanterad månadslön på 30 000 SEK inom 6 månader
- Säljtävlingar och konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika
- Sveriges skönaste arbetstider för den morgontrötta med start 12:00
- Vi avsätter minst en timme per arbetsdag för din personliga utveckling

Vi erbjuder rätt person:

- Fast garantilön, provision samt generösa bonusar
- Kostnadsfri säljutbildning i Key Business School (Inga studielån och full lön under studietiden, värde: 50 000 SEK)
- Fantastiska möjligheter att utvecklas och göra karriär på en av Sveriges bästa arbetsplatser (enligt Great Place to Work® Institute som är ett internationellt organisationsutvecklingsföretag)

Vi söker dig som:

- Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor
- Är tävlingsinriktad och älskar att vara i händelsernas centrum
- Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre
- Körkort och tillgång till egen bil är meriterat (tjänstebil kan vara aktuellt)

Då vi är på resande fot är det viktigt att du har lätt för, och uppskattar, att vara tillsammans med andra under en stor del av dygnet. Vi ser gärna att du är en aktiv person som tycker om att delta i fritidsaktiviteter tillsammans med dina kollegor.

Självklart står vi för resan till och från arbetsorten. Vi tillhandahåller även boende, står för tjänstebil samt övriga arbetsverktyg som krävs för att du ska kunna göra ett bra jobb. Du har dessutom traktamente för de dagar som du är bortrest. Samtliga medarbetare har fast garantilön och marknadens bästa provisioner!

Övrig information:

Attraheras du av ovanstående kan du räkna med spännande arbetsuppgifter och stor arbetsglädje i ett högt tempo! Key B2B-sales befinner sig just nu i en uppbyggnadsfas, där det finns goda utvecklingsmöjligheter som inte kan erbjudas hos andra arbetsgivare.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön samt gynnsam provision

Besök gärna några av våra sociala medier för en inblick i hur vardagen för en säljare hos oss ser ut: https://instagram.com/keysolut... (https://instagram.com/keysolutionsse) eller http://www.facebook.com/Keysol... (http://www.facebook.com/KeysolutionsSE)

Välkommen med din ansökan!

OM KEY SOLUTIONS:

Key Solutions har blivit utsedda till en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser flera år i rad av Great Place to Work Institute. Vi har sedan starten 2008 hjälp några av Sveriges största och bästa varumärken, såsom Bredbandsbolaget, Comhem, Google, Tele2, Telenor m.fl.

I företagsgruppen är vi idag 200 glada och ambitiösa killar och tjejer som bearbetar marknaden utifrån våra moderna, fräscha och unika kontor mitt i centrala Stockholm, Göteborg och Västerås. Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet! Visa mindre

Säljare till Sveriges STÖRSTA Fibersatsning!

Ansök    Maj 20    Key Solutions    Account manager
Vi söker en engagerad säljare som vill etablera långsiktiga relationer till sina kunder inom B2B. Som säljare utgör du en en viktig del av Sveriges största satsning på Villafiber. Du kommer främst att arbeta i Lerum med omnejd. Arbetsuppgifter: I rollen som säljare driver du ditt eget arbete och gör allt från att prospektera nya kunder till att slutföra affärer. Du ansvarar för att boka, förbereda och genomföra kundmöten. Du kommer till en början arbeta ... Visa mer
Vi söker en engagerad säljare som vill etablera långsiktiga relationer till sina kunder inom B2B. Som säljare utgör du en en viktig del av Sveriges största satsning på Villafiber. Du kommer främst att arbeta i Lerum med omnejd.

Arbetsuppgifter:

I rollen som säljare driver du ditt eget arbete och gör allt från att prospektera nya kunder till att slutföra affärer. Du ansvarar för att boka, förbereda och genomföra kundmöten. Du kommer till en början arbeta med nykundsbearbetning och med tiden utveckla och vårda långvariga kundrelationer.

Till din hjälp har du dedikerade kollegor och en regionchef som stöttar dig i din utveckling. Uppföljning och feedback ges du på dagsbasis med fokus på hur du kan växa i din arbetsroll.

Vad särskiljer oss från alla andra arbetsgivare?

- Garanterad månadslön på 30 000 SEK inom 6 månader
- Säljtävlingar och konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika
- Sveriges skönaste arbetstider för den morgontrötta med start 12:00
- Vi avsätter minst en timme per arbetsdag för din personliga utveckling

Vi erbjuder rätt person:

- Fast garantilön, provision samt generösa bonusar
- Kostnadsfri säljutbildning i Key Business School (Inga studielån och full lön under studietiden, värde: 50 000 SEK)
- Fantastiska möjligheter att utvecklas och göra karriär på en av Sveriges bästa arbetsplatser (enligt Great Place to Work® Institute som är ett internationellt organisationsutvecklingsföretag)

Vi söker dig som:

- Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor
- Är tävlingsinriktad och älskar att vara i händelsernas centrum
- Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre
- Körkort och tillgång till egen bil är meriterat (tjänstebil kan vara aktuellt)

Då vi är på resande fot är det viktigt att du har lätt för, och uppskattar, att vara tillsammans med andra under en stor del av dygnet. Vi ser gärna att du är en aktiv person som tycker om att delta i fritidsaktiviteter tillsammans med dina kollegor.

Självklart står vi för resan till och från arbetsorten. Vi tillhandahåller även boende, står för tjänstebil samt övriga arbetsverktyg som krävs för att du ska kunna göra ett bra jobb. Du har dessutom traktamente för de dagar som du är bortrest. Samtliga medarbetare har fast garantilön och marknadens bästa provisioner!

Övrig information:

Attraheras du av ovanstående kan du räkna med spännande arbetsuppgifter och stor arbetsglädje i ett högt tempo! Key B2B-sales befinner sig just nu i en uppbyggnadsfas, där det finns goda utvecklingsmöjligheter som inte kan erbjudas hos andra arbetsgivare.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön samt gynnsam provision

Besök gärna några av våra sociala medier för en inblick i hur vardagen för en säljare hos oss ser ut: https://instagram.com/keysolut... (https://instagram.com/keysolutionsse) eller http://www.facebook.com/Keysol... (http://www.facebook.com/KeysolutionsSE)

Välkommen med din ansökan!

OM KEY SOLUTIONS:

Key Solutions har blivit utsedda till en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser flera år i rad av Great Place to Work Institute. Vi har sedan starten 2008 hjälp några av Sveriges största och bästa varumärken, såsom Bredbandsbolaget, Comhem, Google, Tele2, Telenor m.fl.

I företagsgruppen är vi idag 200 glada och ambitiösa killar och tjejer som bearbetar marknaden utifrån våra moderna, fräscha och unika kontor mitt i centrala Stockholm, Göteborg och Västerås. Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet! Visa mindre

Säljare till Sveriges STÖRSTA Fibersatsning!

Ansök    Jun 10    Key Solutions    Account manager
Vi söker en engagerad säljare som vill etablera långsiktiga relationer till sina kunder inom B2B. Som säljare utgör du en en viktig del av Sveriges största satsning på Villafiber. Du kommer främst att arbeta i Lerum med omnejd. Arbetsuppgifter: I rollen som säljare driver du ditt eget arbete och gör allt från att prospektera nya kunder till att slutföra affärer. Du ansvarar för att boka, förbereda och genomföra kundmöten. Du kommer till en början arbeta ... Visa mer
Vi söker en engagerad säljare som vill etablera långsiktiga relationer till sina kunder inom B2B. Som säljare utgör du en en viktig del av Sveriges största satsning på Villafiber. Du kommer främst att arbeta i Lerum med omnejd.

Arbetsuppgifter:

I rollen som säljare driver du ditt eget arbete och gör allt från att prospektera nya kunder till att slutföra affärer. Du ansvarar för att boka, förbereda och genomföra kundmöten. Du kommer till en början arbeta med nykundsbearbetning och med tiden utveckla och vårda långvariga kundrelationer.

Till din hjälp har du dedikerade kollegor och en regionchef som stöttar dig i din utveckling. Uppföljning och feedback ges du på dagsbasis med fokus på hur du kan växa i din arbetsroll.

Vad särskiljer oss från alla andra arbetsgivare?

- Garanterad månadslön på 30 000 SEK inom 6 månader
- Säljtävlingar och konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika
- Sveriges skönaste arbetstider för den morgontrötta med start 12:00
- Vi avsätter minst en timme per arbetsdag för din personliga utveckling

Vi erbjuder rätt person:

- Fast garantilön, provision samt generösa bonusar
- Kostnadsfri säljutbildning i Key Business School (Inga studielån och full lön under studietiden, värde: 50 000 SEK)
- Fantastiska möjligheter att utvecklas och göra karriär på en av Sveriges bästa arbetsplatser (enligt Great Place to Work® Institute som är ett internationellt organisationsutvecklingsföretag)

Vi söker dig som:

- Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor
- Är tävlingsinriktad och älskar att vara i händelsernas centrum
- Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre
- Körkort och tillgång till egen bil är meriterat (tjänstebil kan vara aktuellt)

Då vi är på resande fot är det viktigt att du har lätt för, och uppskattar, att vara tillsammans med andra under en stor del av dygnet. Vi ser gärna att du är en aktiv person som tycker om att delta i fritidsaktiviteter tillsammans med dina kollegor.

Självklart står vi för resan till och från arbetsorten. Vi tillhandahåller även boende, står för tjänstebil samt övriga arbetsverktyg som krävs för att du ska kunna göra ett bra jobb. Du har dessutom traktamente för de dagar som du är bortrest. Samtliga medarbetare har fast garantilön och marknadens bästa provisioner!

Övrig information:

Attraheras du av ovanstående kan du räkna med spännande arbetsuppgifter och stor arbetsglädje i ett högt tempo! Key B2B-sales befinner sig just nu i en uppbyggnadsfas, där det finns goda utvecklingsmöjligheter som inte kan erbjudas hos andra arbetsgivare.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön samt gynnsam provision

Besök gärna några av våra sociala medier för en inblick i hur vardagen för en säljare hos oss ser ut: https://instagram.com/keysolut... (https://instagram.com/keysolutionsse) eller http://www.facebook.com/Keysol... (http://www.facebook.com/KeysolutionsSE)

Välkommen med din ansökan!

OM KEY SOLUTIONS:

Key Solutions har blivit utsedda till en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser flera år i rad av Great Place to Work Institute. Vi har sedan starten 2008 hjälp några av Sveriges största och bästa varumärken, såsom Bredbandsbolaget, Comhem, Google, Tele2, Telenor m.fl.

I företagsgruppen är vi idag 200 glada och ambitiösa killar och tjejer som bearbetar marknaden utifrån våra moderna, fräscha och unika kontor mitt i centrala Stockholm, Göteborg och Västerås. Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet! Visa mindre

Säljare till Gråbo

Svenska Trygghetslösningar AB är idag ett etablerat säkerhetsföretag inom skydd för inbrott och brand, men även för enskilda individens behov av snabb och effektiv hjälp vid överfall i bostaden. Vi har snart funnits i fyra år och har redan vuxit till ett av Sveriges femte största och framgångsrika företag inom vår bransch då vi säljer marknadens smartaste inbrott- och brandskyddskoncept till privatpersoner. Vår affärsidé? Enkelt och professionellt! Vi k... Visa mer
Svenska Trygghetslösningar AB är idag ett etablerat säkerhetsföretag inom skydd för inbrott och brand, men även för enskilda individens behov av snabb och effektiv hjälp vid överfall i bostaden.

Vi har snart funnits i fyra år och har redan vuxit till ett av Sveriges femte största och framgångsrika företag inom vår bransch då vi säljer marknadens smartaste inbrott- och brandskyddskoncept till privatpersoner.

Vår affärsidé?
Enkelt och professionellt!

Vi kräver absolut inte att du är färdig säljare från start, men ser gärna att du;

• Hög servicekänsla och god social förmåga
• har viljan och hungern att sälja och vinna kunder
• är vänlig, positiv och lyhörd
• är målmedveten och tävlingsinriktad
• är självständig och driven
• Vara en pålitlig representant för företaget

Vad vi erbjuder?
• Frihet och stort ansvar i ditt arbete
• Möjligheten att förmedla marknadens bästa larmsystem
• Dagliga utmaningar och fantastiska kollegor
• Arbete som lönar sig

Vi erbjuder till rätt person ett säljjobb inom den växande säkerhetsbranschen med goda utvecklingsmöjligheter.

Vi kommer även att ge Dig en gedigen utbildning inom försäljning och i de produkter vi erbjuder. Under anställningen får du daglig coachning och fortlöpande utbildningar. Allt detta, för att säkra att du alltid känner dig på topp och för att du ska känna dig trygg i ditt arbete men samtidigt också känna att du utvecklas i din roll och har roligt på jobbet.

Du erbjuds en garantilön, som du får utbetalt oavsett om du har sålt eller inte. Vi har härutöver även en av branschens högsta provisioner och fina bonusar samt motiverande och roliga säljtävlingar med exklusiva priser.

Kör du med egen bil, erhåller du även milersättning, enligt skatteverkets gällande normer.
Körkort och tillgång till bil är det ett stort plus men inget krav.

Vill du ha möjligheten att tjäna riktigt bra med pengar, utbildas i en av de bästa säljskolorna och samtidigt ha roligt på jobbet?

Då kan detta jobbet vara något för dig!

Intervjuer sker fortlöpande, så känns detta intressant, ansök via http://svenskatrygghetslosningar.se/jobba-hos-oss/


Vi söker dig som är positiv, driven och nyfiken på att lära dig säljyrket. Är du dessutom målmedveten och sugen på att göra karriär så kan vi till rätt person erbjuda goda möjligheter till vidareutbildning inom försäljning.

Vi utgår alltid från kontoret i staden där du jobbar och börjar alltid dagen med ett uppstartsmöte. På kontoret finns kök och mikrovågsugn samt konferensrum där vi kontinuerligt håller utbildningar och utvecklingssamtal.

www.svenskatrygghetslosningar.se Visa mindre

Säljare till Sveriges STÖRSTA Fibersatsning!

Ansök    Apr 29    Key Solutions    Account manager
Vi söker en engagerad säljare som vill etablera långsiktiga relationer till sina kunder inom B2B. Som säljare utgör du en en viktig del av Sveriges största satsning på Villafiber. Du kommer främst att arbeta i Lerum med omnejd. Arbetsuppgifter: I rollen som säljare driver du ditt eget arbete och gör allt från att prospektera nya kunder till att slutföra affärer. Du ansvarar för att boka, förbereda och genomföra kundmöten. Du kommer till en början arbeta ... Visa mer
Vi söker en engagerad säljare som vill etablera långsiktiga relationer till sina kunder inom B2B. Som säljare utgör du en en viktig del av Sveriges största satsning på Villafiber. Du kommer främst att arbeta i Lerum med omnejd.

Arbetsuppgifter:

I rollen som säljare driver du ditt eget arbete och gör allt från att prospektera nya kunder till att slutföra affärer. Du ansvarar för att boka, förbereda och genomföra kundmöten. Du kommer till en början arbeta med nykundsbearbetning och med tiden utveckla och vårda långvariga kundrelationer.

Till din hjälp har du dedikerade kollegor och en regionchef som stöttar dig i din utveckling. Uppföljning och feedback ges du på dagsbasis med fokus på hur du kan växa i din arbetsroll.

Vad särskiljer oss från alla andra arbetsgivare?

- Garanterad månadslön på 30 000 SEK inom 6 månader
- Säljtävlingar och konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika
- Sveriges skönaste arbetstider för den morgontrötta med start 12:00
- Vi avsätter minst en timme per arbetsdag för din personliga utveckling

Vi erbjuder rätt person:

- Fast garantilön, provision samt generösa bonusar
- Kostnadsfri säljutbildning i Key Business School (Inga studielån och full lön under studietiden, värde: 50 000 SEK)
- Fantastiska möjligheter att utvecklas och göra karriär på en av Sveriges bästa arbetsplatser (enligt Great Place to Work® Institute som är ett internationellt organisationsutvecklingsföretag)

Vi söker dig som:

- Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor
- Är tävlingsinriktad och älskar att vara i händelsernas centrum
- Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre
- Körkort och tillgång till egen bil är meriterat (tjänstebil kan vara aktuellt)

Då vi är på resande fot är det viktigt att du har lätt för, och uppskattar, att vara tillsammans med andra under en stor del av dygnet. Vi ser gärna att du är en aktiv person som tycker om att delta i fritidsaktiviteter tillsammans med dina kollegor.

Självklart står vi för resan till och från arbetsorten. Vi tillhandahåller även boende, står för tjänstebil samt övriga arbetsverktyg som krävs för att du ska kunna göra ett bra jobb. Du har dessutom traktamente för de dagar som du är bortrest. Samtliga medarbetare har fast garantilön och marknadens bästa provisioner!

Övrig information:

Attraheras du av ovanstående kan du räkna med spännande arbetsuppgifter och stor arbetsglädje i ett högt tempo! Key B2B-sales befinner sig just nu i en uppbyggnadsfas, där det finns goda utvecklingsmöjligheter som inte kan erbjudas hos andra arbetsgivare.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön samt gynnsam provision

Besök gärna några av våra sociala medier för en inblick i hur vardagen för en säljare hos oss ser ut: https://instagram.com/keysolut... (https://instagram.com/keysolutionsse) eller http://www.facebook.com/Keysol... (http://www.facebook.com/KeysolutionsSE)

Välkommen med din ansökan!

OM KEY SOLUTIONS:

Key Solutions har blivit utsedda till en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser flera år i rad av Great Place to Work Institute. Vi har sedan starten 2008 hjälp några av Sveriges största och bästa varumärken, såsom Bredbandsbolaget, Comhem, Google, Tele2, Telenor m.fl.

I företagsgruppen är vi idag 200 glada och ambitiösa killar och tjejer som bearbetar marknaden utifrån våra moderna, fräscha och unika kontor mitt i centrala Stockholm, Göteborg och Västerås. Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet! Visa mindre

Lerum söker säljare!

Svenska Trygghetslösningar AB är idag ett etablerat säkerhetsföretag inom skydd för inbrott och brand, men även för enskilda individens behov av snabb och effektiv hjälp vid överfall i bostaden. Vi har snart funnits i fyra år och har redan vuxit till ett av Sveriges femte största och framgångsrika företag inom vår bransch då vi säljer marknadens smartaste inbrott- och brandskyddskoncept till privatpersoner. Vår affärsidé? Enkelt och professionellt! Vi k... Visa mer
Svenska Trygghetslösningar AB är idag ett etablerat säkerhetsföretag inom skydd för inbrott och brand, men även för enskilda individens behov av snabb och effektiv hjälp vid överfall i bostaden.

Vi har snart funnits i fyra år och har redan vuxit till ett av Sveriges femte största och framgångsrika företag inom vår bransch då vi säljer marknadens smartaste inbrott- och brandskyddskoncept till privatpersoner.

Vår affärsidé?
Enkelt och professionellt!

Vi kräver absolut inte att du är färdig säljare från start, men ser gärna att du;

• Hög servicekänsla och god social förmåga
• har viljan och hungern att sälja och vinna kunder
• är vänlig, positiv och lyhörd
• är målmedveten och tävlingsinriktad
• är självständig och driven
• Vara en pålitlig representant för företaget

Vad vi erbjuder?
• Frihet och stort ansvar i ditt arbete
• Möjligheten att förmedla marknadens bästa larmsystem
• Dagliga utmaningar och fantastiska kollegor
• Arbete som lönar sig

Vi erbjuder till rätt person ett säljjobb inom den växande säkerhetsbranschen med goda utvecklingsmöjligheter.

Vi kommer även att ge Dig en gedigen utbildning inom försäljning och i de produkter vi erbjuder. Under anställningen får du daglig coachning och fortlöpande utbildningar. Allt detta, för att säkra att du alltid känner dig på topp och för att du ska känna dig trygg i ditt arbete men samtidigt också känna att du utvecklas i din roll och har roligt på jobbet.

Du erbjuds en garantilön, som du får utbetalt oavsett om du har sålt eller inte. Vi har härutöver även en av branschens högsta provisioner och fina bonusar samt motiverande och roliga säljtävlingar med exklusiva priser.

Kör du med egen bil, erhåller du även milersättning, enligt skatteverkets gällande normer.
Körkort och tillgång till bil är det ett stort plus men inget krav.

Vill du ha möjligheten att tjäna riktigt bra med pengar, utbildas i en av de bästa säljskolorna och samtidigt ha roligt på jobbet?

Då kan detta jobbet vara något för dig!

Intervjuer sker fortlöpande, så känns detta intressant, ansök via http://svenskatrygghetslosningar.se/jobba-hos-oss/

Vi söker dig som är positiv, driven och nyfiken på att lära dig säljyrket. Är du dessutom målmedveten och sugen på att göra karriär så kan vi till rätt person erbjuda goda möjligheter till vidareutbildning inom försäljning.

Vi utgår alltid från kontoret i staden där du jobbar och börjar alltid dagen med ett uppstartsmöte. På kontoret finns kök och mikrovågsugn samt konferensrum där vi kontinuerligt håller utbildningar och utvecklingssamtal.

www.svenskatrygghetslosningar.se Visa mindre

Lerum söker säljare!

Svenska Trygghetslösningar AB är idag ett etablerat säkerhetsföretag inom skydd för inbrott och brand, men även för enskilda individens behov av snabb och effektiv hjälp vid överfall i bostaden. Vi har snart funnits i fyra år och har redan vuxit till ett av Sveriges femte största och framgångsrika företag inom vår bransch då vi säljer marknadens smartaste inbrott- och brandskyddskoncept till privatpersoner. Vår affärsidé? Enkelt och professionellt! Vi k... Visa mer
Svenska Trygghetslösningar AB är idag ett etablerat säkerhetsföretag inom skydd för inbrott och brand, men även för enskilda individens behov av snabb och effektiv hjälp vid överfall i bostaden.

Vi har snart funnits i fyra år och har redan vuxit till ett av Sveriges femte största och framgångsrika företag inom vår bransch då vi säljer marknadens smartaste inbrott- och brandskyddskoncept till privatpersoner.

Vår affärsidé?
Enkelt och professionellt!

Vi kräver absolut inte att du är färdig säljare från start, men ser gärna att du;

• Hög servicekänsla och god social förmåga
• har viljan och hungern att sälja och vinna kunder
• är vänlig, positiv och lyhörd
• är målmedveten och tävlingsinriktad
• är självständig och driven
• Vara en pålitlig representant för företaget

Vad vi erbjuder?
• Frihet och stort ansvar i ditt arbete
• Möjligheten att förmedla marknadens bästa larmsystem
• Dagliga utmaningar och fantastiska kollegor
• Arbete som lönar sig

Vi erbjuder till rätt person ett säljjobb inom den växande säkerhetsbranschen med goda utvecklingsmöjligheter.

Vi kommer även att ge Dig en gedigen utbildning inom försäljning och i de produkter vi erbjuder. Under anställningen får du daglig coachning och fortlöpande utbildningar. Allt detta, för att säkra att du alltid känner dig på topp och för att du ska känna dig trygg i ditt arbete men samtidigt också känna att du utvecklas i din roll och har roligt på jobbet.

Du erbjuds en garantilön, som du får utbetalt oavsett om du har sålt eller inte. Vi har härutöver även en av branschens högsta provisioner och fina bonusar samt motiverande och roliga säljtävlingar med exklusiva priser.

Kör du med egen bil, erhåller du även milersättning, enligt skatteverkets gällande normer.
Körkort och tillgång till bil är det ett stort plus men inget krav.

Vill du ha möjligheten att tjäna riktigt bra med pengar, utbildas i en av de bästa säljskolorna och samtidigt ha roligt på jobbet?

Då kan detta jobbet vara något för dig!

Intervjuer sker fortlöpande, så känns detta intressant, ansök via http://svenskatrygghetslosningar.se/jobba-hos-oss/

Vi söker dig som är positiv, driven och nyfiken på att lära dig säljyrket. Är du dessutom målmedveten och sugen på att göra karriär så kan vi till rätt person erbjuda goda möjligheter till vidareutbildning inom försäljning.

Vi utgår alltid från kontoret i staden där du jobbar och börjar alltid dagen med ett uppstartsmöte. På kontoret finns kök och mikrovågsugn samt konferensrum där vi kontinuerligt håller utbildningar och utvecklingssamtal.

www.svenskatrygghetslosningar.se Visa mindre

Säljare / Säkerhetsrådgivare i Lerum

Svenska Trygghetslösningar AB är idag ett etablerat säkerhetsföretag inom skydd för inbrott och brand, men även för enskilda individens behov av snabb och effektiv hjälp vid överfall i bostaden. Vi har snart funnits i fyra år och har redan vuxit till ett av Sveriges femte största och framgångsrika företag inom vår bransch då vi säljer marknadens smartaste inbrott- och brandskyddskoncept till privatpersoner. Vår affärsidé? Enkelt och professionellt! Vi k... Visa mer
Svenska Trygghetslösningar AB är idag ett etablerat säkerhetsföretag inom skydd för inbrott och brand, men även för enskilda individens behov av snabb och effektiv hjälp vid överfall i bostaden.

Vi har snart funnits i fyra år och har redan vuxit till ett av Sveriges femte största och framgångsrika företag inom vår bransch då vi säljer marknadens smartaste inbrott- och brandskyddskoncept till privatpersoner.

Vår affärsidé?
Enkelt och professionellt!

Vi kräver absolut inte att du är färdig säljare från start, men ser gärna att du;

• Hög servicekänsla och god social förmåga
• har viljan och hungern att sälja och vinna kunder
• är vänlig, positiv och lyhörd
• är målmedveten och tävlingsinriktad
• är självständig och driven
• Vara en pålitlig representant för företaget

Vad vi erbjuder?
• Frihet och stort ansvar i ditt arbete
• Möjligheten att förmedla marknadens bästa larmsystem
• Dagliga utmaningar och fantastiska kollegor
• Arbete som lönar sig

Vi erbjuder till rätt person ett säljjobb inom den växande säkerhetsbranschen med goda utvecklingsmöjligheter.

Vi kommer även att ge Dig en gedigen utbildning inom försäljning och i de produkter vi erbjuder. Under anställningen får du daglig coachning och fortlöpande utbildningar. Allt detta, för att säkra att du alltid känner dig på topp och för att du ska känna dig trygg i ditt arbete men samtidigt också känna att du utvecklas i din roll och har roligt på jobbet.

Du erbjuds en garantilön, som du får utbetalt oavsett om du har sålt eller inte. Vi har härutöver även en av branschens högsta provisioner och fina bonusar samt motiverande och roliga säljtävlingar med exklusiva priser.

Kör du med egen bil, erhåller du även milersättning, enligt skatteverkets gällande normer.
Körkort och tillgång till bil är det ett stort plus men inget krav.

Vill du ha möjligheten att tjäna riktigt bra med pengar, utbildas i en av de bästa säljskolorna och samtidigt ha roligt på jobbet?

Då kan detta jobbet vara något för dig!

Intervjuer sker fortlöpande, så känns detta intressant, ansök via http://svenskatrygghetslosningar.se/jobba-hos-oss/

Vi söker dig som är positiv, driven och nyfiken på att lära dig säljyrket. Är du dessutom målmedveten och sugen på att göra karriär så kan vi till rätt person erbjuda goda möjligheter till vidareutbildning inom försäljning.

Vi utgår alltid från kontoret i staden där du jobbar och börjar alltid dagen med ett uppstartsmöte. På kontoret finns kök och mikrovågsugn samt konferensrum där vi kontinuerligt håller utbildningar och utvecklingssamtal.

www.svenskatrygghetslosningar.se Visa mindre

Säljare till Sveriges STÖRSTA Fibersatsning!

Ansök    Apr 8    Key Solutions    Account manager
Vi söker en engagerad säljare som vill etablera långsiktiga relationer till sina kunder inom B2B. Som säljare utgör du en en viktig del av Sveriges största satsning på Villafiber. Du kommer främst att arbeta i Lerum med omnejd. Arbetsuppgifter: I rollen som säljare driver du ditt eget arbete och gör allt från att prospektera nya kunder till att slutföra affärer. Du ansvarar för att boka, förbereda och genomföra kundmöten. Du kommer till en början arbeta ... Visa mer
Vi söker en engagerad säljare som vill etablera långsiktiga relationer till sina kunder inom B2B. Som säljare utgör du en en viktig del av Sveriges största satsning på Villafiber. Du kommer främst att arbeta i Lerum med omnejd.

Arbetsuppgifter:

I rollen som säljare driver du ditt eget arbete och gör allt från att prospektera nya kunder till att slutföra affärer. Du ansvarar för att boka, förbereda och genomföra kundmöten. Du kommer till en början arbeta med nykundsbearbetning och med tiden utveckla och vårda långvariga kundrelationer.

Till din hjälp har du dedikerade kollegor och en regionchef som stöttar dig i din utveckling. Uppföljning och feedback ges du på dagsbasis med fokus på hur du kan växa i din arbetsroll.

Vad särskiljer oss från alla andra arbetsgivare?

- Garanterad månadslön på 30 000 SEK inom 6 månader
- Säljtävlingar och konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika
- Sveriges skönaste arbetstider för den morgontrötta med start 12:00
- Vi avsätter minst en timme per arbetsdag för din personliga utveckling

Vi erbjuder rätt person:

- Fast garantilön, provision samt generösa bonusar
- Kostnadsfri säljutbildning i Key Business School (Inga studielån och full lön under studietiden, värde: 50 000 SEK)
- Fantastiska möjligheter att utvecklas och göra karriär på en av Sveriges bästa arbetsplatser (enligt Great Place to Work® Institute som är ett internationellt organisationsutvecklingsföretag)

Vi söker dig som:

- Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor
- Är tävlingsinriktad och älskar att vara i händelsernas centrum
- Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre
- Körkort och tillgång till egen bil är meriterat (tjänstebil kan vara aktuellt)

Då vi är på resande fot är det viktigt att du har lätt för, och uppskattar, att vara tillsammans med andra under en stor del av dygnet. Vi ser gärna att du är en aktiv person som tycker om att delta i fritidsaktiviteter tillsammans med dina kollegor.

Självklart står vi för resan till och från arbetsorten. Vi tillhandahåller även boende, står för tjänstebil samt övriga arbetsverktyg som krävs för att du ska kunna göra ett bra jobb. Du har dessutom traktamente för de dagar som du är bortrest. Samtliga medarbetare har fast garantilön och marknadens bästa provisioner!

Övrig information:

Attraheras du av ovanstående kan du räkna med spännande arbetsuppgifter och stor arbetsglädje i ett högt tempo! Key B2B-sales befinner sig just nu i en uppbyggnadsfas, där det finns goda utvecklingsmöjligheter som inte kan erbjudas hos andra arbetsgivare.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön samt gynnsam provision

Besök gärna några av våra sociala medier för en inblick i hur vardagen för en säljare hos oss ser ut: https://instagram.com/keysolut... (https://instagram.com/keysolutionsse) eller http://www.facebook.com/Keysol... (http://www.facebook.com/KeysolutionsSE)

Välkommen med din ansökan!

OM KEY SOLUTIONS:

Key Solutions har blivit utsedda till en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser flera år i rad av Great Place to Work Institute. Vi har sedan starten 2008 hjälp några av Sveriges största och bästa varumärken, såsom Bredbandsbolaget, Comhem, Google, Tele2, Telenor m.fl.

I företagsgruppen är vi idag 200 glada och ambitiösa killar och tjejer som bearbetar marknaden utifrån våra moderna, fräscha och unika kontor mitt i centrala Stockholm, Göteborg och Västerås. Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet! Visa mindre